Про нас

«Полтавський обласний контактний центр» є бюджетною установою, що належить до сфери управління обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Контактний центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями облдержадміністрації.
Основними завданнями контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами – підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через Інтернет.
Контактний центр відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує за допомогою програмно-апаратного комплексу Національної системи:
        - приймання звернень заявників за єдиним телефонним номером та через Інтернет;
     - опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції;
         - інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.
Проводить:
        - аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
      - моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
      - моніторинг найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
       - здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром щодо надходження звернень заявників та стану їх розгляду;
      - подає на запит облдержадміністрації інформацію про звернення заявників та результати їх розгляду;
       - забезпечує взаємодію з посадовими особами районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, відповідальних за опрацювання звернень заявників;
   - готує інформацію для формування інформаційно-пошукового довідника автоматизованої інформаційної бази звернень, пропозиції щодо його удосконалення та подає їх Урядовому контактному центру;
      - організовує інформування громадськості про роботу контактного центру через засоби масової інформації, веб-сайт облдержадміністрації;
    - організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції контактного центру.
© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230