Про нас
«Полтавський обласний
контактний центр» є бюджетною установою, що належить до сфери управління
обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Контактний центр у
своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента
України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями облдержадміністрації.
Основними завданнями
контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої
влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та
організаціями, фізичними особами – підприємцями, органами місцевого
самоврядування за єдиним телефонним номером та через Інтернет.
Контактний центр
відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує за допомогою програмно-апаратного комплексу Національної системи:
- забезпечує за допомогою програмно-апаратного комплексу Національної системи:
- приймання звернень заявників за єдиним
телефонним номером та через Інтернет;
- опрацювання отриманих звернень та їх
надсилання на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції;
- інформування та консультування заявників
щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.
Проводить:
- аналіз
змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію облдержадміністрації,
Урядовому контактному центру;
- моніторинг
забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади
та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному
центру;
- моніторинг
найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного
прийняття рішень, та подає відповідну інформацію облдержадміністрації,
Урядовому контактному центру;
- здійснює
обмін інформацією з Урядовим контактним центром щодо надходження звернень
заявників та стану їх розгляду;
- подає на запит облдержадміністрації
інформацію про звернення заявників та результати їх розгляду;
- забезпечує
взаємодію з посадовими особами районних державних адміністрацій, виконавчих
комітетів міських рад міст обласного значення, відповідальних за опрацювання
звернень заявників;
- готує
інформацію для формування інформаційно-пошукового довідника автоматизованої
інформаційної бази звернень, пропозиції щодо його удосконалення та подає їх
Урядовому контактному центру;
- організовує
інформування громадськості про роботу контактного центру через засоби масової
інформації, веб-сайт облдержадміністрації;
- організовує відповідно до законодавства
поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції контактного
центру.