ЩО РОБИТИ ПОЛТАВЦЯМ, ЯКЩО ВЧАСНО НЕ ОТРИМАЛИ РАХУНКУ ЗА ТЕПЛО
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» проводить постійний моніторинг та контроль щомісячної доставки споживачам паперових рахунків підприємства.
Якщо до 20 жовтня споживачі не отримали у поштову скриньку паперового рахунка, необхідно про це повідомити в абонентську службу підприємства, інформує “Полтаватеплоенерго” на своїй сторінці у Фейсбук.
Зробити це можна такими способами:
1. Через сервіс «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua/on_line/mail.php);
2. Через «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/);
3. Надіславши електронного листа на поштову скриньку info@pte.poltava.ua;
4. Написавши Viber- чи Telegram-повідомлення на номер (050) 303-34-02;
5. Звернувшись особисто на адресу: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ») (https://goo.gl/cf3PsF).
Звернення має обов’язково містити повну адресу (за якою отримується послуга), контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.