Перейти до основного вмісту

ЩО РОБИТИ ПОЛТАВЦЯМ, ЯКЩО ВЧАСНО НЕ ОТРИМАЛИ РАХУНКУ ЗА ТЕПЛО

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» проводить постійний моніторинг та контроль щомісячної доставки споживачам паперових рахунків підприємства.

Якщо до 20 жовтня споживачі не отримали у поштову скриньку паперового рахунка, необхідно про це повідомити в абонентську службу підприємства, інформує “Полтаватеплоенерго” на своїй сторінці у Фейсбук.

Зробити це можна такими способами:

1. Через сервіс «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua/on_line/mail.php); 
2. Через «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/); 
3. Надіславши електронного листа на поштову скриньку info@pte.poltava.ua; 
4. Написавши Viber- чи Telegram-повідомлення на номер (050) 303-34-02;
5. Звернувшись особисто на адресу: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ») (https://goo.gl/cf3PsF).

Звернення має обов’язково містити повну адресу (за якою отримується послуга), контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230